انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت مهندسی و توسعه نفت و منطقه آزاد اروند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از انعقاد تفاهم نامه همکاری این سازمان با شرکت مهندسی و توسعه نفت با محوریت تسهیل و تسریع فرایندهای واردات،ترخیص و تشریفات گمرکی؛ خبر داد.

به گزارش فرینا، علی زارعی ضمن بیان اینکه در دومین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهم نامه همکاری میان شرکت متن و منطقه آزاد اروند به امضا رسید، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد اروند جهت ارازن تر شدن بهای تمام شده پروژه های شرکت متن در منطقه غرب کارون جهت تأمین و واردات تجهیزات و کالاهای مورد نیاز پروژه ها از جمله مفاد این تفاهم نامه بود که به امضا رسید.

زارعی با بیان اینکه محورهایی از جمله تسهیل و تسریع در فرآیند واردات، ترخیص و تشریفات گمرکی و توسعه فعالیت های پژوهشی از دیگر بندهای این تفاهمنامه مشترک است، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد اروند جهت تأمین و واردات کالاهای صنعت نفت و همچنین همکاری در زمینه مسئولیت های اجتماعی نیز در این تفاهم نامه مورد نظر است که اجرایی خواهد شد.

گفتنی است شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) در سال 1373 بمنظور مدیریت و نظارت بر روند اجرای پروژه‌های عظیم نفت و گاز در شرکت ملی نفت تاسیس گردید.
شرکت متن در راستای اجرای پروژه های متعدد خشکی و دریائی با شرکت های پیمانکاری / مهندسی گوناگون در داخل و خارج از کشور همکاری داشته و زمینه لازم جهت انتقال فناوری و تکنولوژی مربوط به صنایع نفت و گاز وابسته به پروژه های فوق را به داخل کشور فراهم نموده است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو