برگزاری نشست تخصصی راهکارهای کیفی سازی صنایع دستی در اروند

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نشست تخصصی ارائه راهکارهای کیفی سازی صنایع دستی با حضور هنرمندان این عرصه، خبر داد.

به گزارش فرینا، سید محمد سیدی در حاشیه نشست با فعالین صنایع دستی که در نمایشگاه سوم خرداد حضور داشتند، استقبال پر شور شهروندان از این نمایشگاه را یک گام مهم ارزیابی کرد و افزود: هنرمندان این عرصه در نمایشگاهی که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر دائر شده بود توانستند با  فروش قابل توجه محصولات خود، اتفاق مثبتی را رقم بنند.

سیدی در ادامه افزود: در راستای کیفی سازی نمایشگاه ها، تصمیم بر آن شد که پس از برپایی هر نمایشگاه نشستی مبنی بر بررسی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت آن برگزار شود.

وی تصریح کرد: در این دیدار پیشنهادات و نقطه نظرات هنرمندان جهت برپایی نمایشگاه سال آینده و برنامه ریزی برای شرکت در نمایشگاه هایی با کیفیت بالاتر در ابعاد ملی و منطقه ای نیز مطرح گردید.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در پایان اظهار داشت: باعث خرسندی است که هنرمندان و صنعتگران حوزه صنایع دستی با تولید محصولات مرغوب توانستند نظر شهروندان را تأمین و رکورد فروش خود طی چند سال اخیر را ثبت کنند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :