پیشرفت های منطقه آزاد ارس امیدبخش است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان جلفا، پیشرفت های صورت گرفته در منطقه آزاد ارس را باعث افزایش امیدواری بین مردم و جوانان دانست. 

به گزارش فرینا، رحیم شهرتی فر در این مراسم، تاکید کرد: اطلاع دقیق مردم از پیشرفت های انجام گرفته در منطقه آزاد ارس و میزان سرمایه گذاری و اشتغال در این منطقه می تواند باعث امیدواری هر چه بیشتر شود. 
وی با اشاره به اینکه هفته گذشته چندین واحد موفق در منطقه آزاد ارس و پروژه های بزرگ صنعتی و کشاورزی مورد بازدید استاندار قرار گرفت، افزود: اینکه 80 هکتار از منطقه آزاد ارس برای کشت گلخانه ای در حال آماده شدن است، خبر بزرگی است که بدون شک ثمرات این سرمایه گذاری ها در استان و کشور نیز مشاهده خواهد شد. 
شهرتی فر خاطرنشان کرد: حمایت محلی از سازمان منطقه آزاد ارس و همکاری مناسب مسئولین سازمان با مسئولان کشور و نمایندگان مجلس، باعث خواهد شد که این امید روز به روز در ارس بیشتر شود. 
وی تصریح کرد: استاندار آذربایجان شرقی نیز نگاه ویژه ای به منطقه آزاد ارس دارد و در مجموعه استانداری تلاش می کنیم تا موانع و مشکلات توسعه ای ارس را در حد توان رفع کنیم. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از صحبت های خود، گفت: سیستم های ناکارآمدی که در اداره کشور وجود دارد باید اصلاح شود و اگر به تغییر روش های کارآمد تن ندهیم، نمی توانیم نتایج درستی بگیریم. 
شهرتی فر افزود: در زمینه واگذاری مسئولیت ها نیز باید تلاش کنیم تا به کارآمدی افراد توجه شود و این رویکرد منطقی در وزارت کشور وجود دارد و در استان آذربایجان شرقی نیز به این مهم عمل می شود. 
وی با اشاره به اینکه استفاده از فرزندان شهدا در پست های مدیریتی جزو رویکردهای سالهای اخیر دولت است، گفت: به عنوان مثال معاون جدید سیاسی و اجتماعی فرماندار جلفا  جزو نیروهای بومی و فرزند شهید است.
شهرتی فر در پایان گفت: شهرستان جلفا جزو شهرستان های مسئول پرور است و نیروهای کارآمدی از این شهرستان برای مدیریت در بخش های مختلف استان معرفی شده اند. 
گفتنی است، در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان جلفا که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و قائم مقام و معاونین سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد، صادق احمدی به عنوان فرماندار شهرستان جلفا معرفی شد. در این مراسم، محمد فیض الهی به عنوان بخشدار مرکزی جلفا، عباس عادلی فر به عنوان بخش دار سیه رود و بهمن قلی پور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جلفا منصوب شدند. داود گرشاسبی، فرماندار سابق شهرستان جلفا به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند منصوب شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.