منطقه آزاد ماکو؛ پل ارتباطی برای گسترش روابط تجاری با اروپا است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد ماکو پل ارتباطی خوبی برای تقویت و گسترش روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه و اروپا است.

به گزارش فرینا به نقل از ایکنا، سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد تجاری ماکو بیان کرد: برنامه های مدون، منسجم و چشم انداز توسعه گرا از مهمترین شاخص های راه پیش روی سازمان منطقه آزاد تجارز صنعتی ماکو است.
وی ادامه داد: منطقه آزاد ماکو پل ارتباطی خوبی برای تقویت و گسترش روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نگاه به منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو باید نگاهی توسعه گرا و رو به جلو باشد و در این راستا بهره مندی از نیروهای انسانی کار آمد و کار بلد در سازمان الزامی است.
وی در تشریح ویژگیهای مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: برنامه های مدون، منسجم و چشم انداز توسعه گرا از مهمترین شاخص های راه پیش روی سازمان است.
بهادری راه رسیدن به توسعه همه جانبه را ورود جدی به بحثهای جدید و بروز با دنیای تکنولوژی عنوان کرد و تصریح نمود: بهره مندی از ظرفیتهای بخش خصوصی در دستور کار ویژه سازمان قرار گیرد.
وی با تاکید بر مشکلات و بحران مالی سازمان، عملکرد منطقه آزاد ماکو را در بستر سازی و زیرساختها با رشد خوب ارزبابی کرد.
بهادری توجه جدی سازمان منطقه آزاد ماکو به مبارزه با مفاسد سازمان یافته را لازم در جهت شفافیت در تصمیمات منطقه آزاد و توسعه آن عنوان کرد.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.