سازمان منطقه آزاد اروند از صنایع دانش بنیان حمایت می کند

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از حمایت این سازمان نسبت به صنایع دانش بنیان و پیشرو خبر داد.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی در آئین افتتاح پنجمین شرکت از سری پروژه های آزاد سازی خرمشهر تا شکست حصر آبادان، اظهار داشت: این پروژه از جمله پروژه های مهم و هایتک ما است و با راه اندازی این واحد صنعتی زمینه اشتغال ۸۰ نفر به طور مستقیم فراهم شد.

موسوی افزود: از جمله ویژگی های مهم این واحد فعالیت در ۲ بخش مکانیکی ـ عملیاتی و خدمات فنی و مهندسی است که با توجه به نزدیک بودن به بازار عراق این کارخانه می تواند ارز آوری بسیار خوبی را برای منطقه داشته باشد.

وی گفت: با توجه به تیم مهندسی بسیار خوبی که در این کارخانه مستقر است، امید می رود تا از طریق پروژه هایی که در بصره عراق منعقد و اجرایی می کند بتواند ارز آوری خوبی برای کشورمان و به ویژه منطقه داشته باشد.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار داشت: در سال جهش تولید هدفمان آنست که از صنایع دانش بنیان و پیشرو حمایت کنیم و این واحد صنعتی که امروز افتتاح شده یکی از همین صنایع دانش بنیان و پیشرو است.

موسوی از ورود واحدهای صنعتی منطقه به بازار سرمایه به عنوان یکی دیگر از اقدامات حمایتی سازمان منطقه آزاد اروند از این واحدها نام برد و افزود: در حال حاضر مقدمات ورود ۲ واحد صنعتی (یکی در آبادان و دیگری در خرمشهر) به بازار بورس و سرمایه فراهم شده است که با انجام این کار علاوه بر شناسنامه دار شدن واحدها و افزایش دارایی هایشان، سرمایه توسعه ای آنها نیز فراهم می شود و مردم هم می توانند از طریق خرید سهام در این امر مشارکت داشته باشند.

وی از انتظار بازگشایی مجدد مرزها گفت و افزود: با هماهنگی های انجام شده از طریق سرکنسول ایران در بصره و رایزن ایران در عراق شرایط حضور این واحد صنعتی در پروژه های فنی و مهندسی را مهیا کرده ایم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.