با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

دومین جلسه کارگروه ساماندهی تابلوهای اصناف قشم برگزار شد

دومین جلسه کارگروه ساماندهی تابلوهای اصناف قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این سازمان در محل مرکز بین المللی رشد برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا مومنی در این جلسه با اشاره به اهمیت حفظ آراستگی منظر شهری، بر برنامه ریزی جهت فعالیت هایی در راستای زیباسازی فضای شهرها، روستاها و معابر اصلی و غیراصلی جزیره تاکید کرد.
در این جلسه همچنین ضرورت هماهنگی و همفکری مدیریت های مختلف سازمان و سایر دستگاه های مربوط به این حوزه جهت تهیه و تدوین یک دستورالمعل مشخص جهت ساماندهی وضعیت تابلوها و فضاهای تبلیغاتی مورد استفاده اصناف مختلف مورد تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت.
برگزاری جلساتی جهت ایجاد هماهنگی میان صنوف مختلف، شهرداری ها و مدیریت های سازمان منطقه آزاد قشم با هدف تهیه و اجرای دستورالعملی یکسان و همچنین تعیین زمانی مشخص برای آغاز طرح ساماندهی تابلوهای اصناف جزیره قشم موضوع دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.
در پایان این جلسه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از معابر اصلی و فرعی سطح جزیره قشم دستورات لازم جهت تسریع فرآیند ساماندهی در این حوزه را صادر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو