راه دسترسی عمومی به ساحل مجاور مجتمع اقامتی- تفریحی ساحل طلایی قشم فراهم شد

  • سه شنبه 23 دی 1399 - 09:15
  • قشم
  • 0 دیدگاه
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از احداث راه دسترسی عمومی به ساحل مجاور مجتمع اقامتی- تفریحی ساحل طلایی قشم واقع در امتداد جاده ساحلی جنوبی در فاصله 12 تا 15 کیلومتری از شهر قشم برای رفاه حال شهروندان جزیره قشم، گردشگران و مسافران این جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری فارس، مصطفی مازندرانی با اشاره به اینکه سواحل جزیره قشم  یک موهبت خدادادی برای کشور و به‌ویژه جزیره قشم است، گفت: استفاده از زیبایی‌ها و قابلیت‌های تفریحی و ورزشی این سواحل حق همه شهروندان ایرانی ساکن جزیره، گردشگران و مسافران است و قابل‌قبول نیست این حق از آن‌ها، تحت هر عنوانی سلب  یا محدود شود.

مازندرانی افزود: سازمان منطقه آزاد قشم بر اساس وظایف حاکمیتی خود صیانت از حقوق افراد را در جزیره سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و براین اساس، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان برای فراهم ساختن زمینه استفاده هرچه بهتر و راحت‌تر گردشگران از امکانات گردشگری جزیره ازجمله سواحل زیبای آن و تسهیل دسترسی به آن‌ها، باز کردن راه دسترسی عمومی را به ساحل مجاور مجتمع اقامتی- تفریحی ساحل طلایی در دستور کار خود قرارداد.

به گفته وی، یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان نیز به‌عنوان مجری، ضمن هماهنگی با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم، مبادرت به باز کردن این مسیر و احداث این راه کرد.

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم درباره مشخصات این راه هم گفت: این راه  که امکان دسترسی عمومی را به ساحل فی‌مابین دیوار ضلع شرقی مجتمع اقامتی- تفریحی ساحل طلایی قشم و زمین واگذارشده به شخص معلوم فراهم ساخته، به عرض تقریبی 6 متر و طول تقریبی 160متر احداث و تابلو هدایت مسیر دسترسی عمومی ساحل نیز در این محل نصب گردیده است.

گفتنی است، سازمان منطقه آزاد قشم در راستای توسعه گردشگری قشم از طریق ارائه تسهیلات و امکانات مختلف به بخش خصوصی زمینه گسترش ورزش‌های آبی مانند شنا و قایق‌رانی و امکانات تفریحی مانند قایق‌های پدالی، جت اسکی و اسکی روی آب و همچنین احداث هتل و رستوران‌های ساحلی و اسکله‌های ماهیگیری را در سواحل قشم فراهم ساخته است و استفاده از این امکانات با رعایت موازین قانونی از حقوق همه شهروندان محسوب می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو