افزایش متخصصین درمانگاه تخصصی ارس

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از افزایش تعداد پزشكان متخصص درمانگاه تخصصي ارس خبر داد.

  به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده گفت: با موافقت و مساعدت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، و در راستای ارائه خدمات بهینه به ارسوندان، تعداد پزشكان متخصص درمانگاه تخصصي ارس در نیمه دوم سال با جذب دو متخصص جديد به هفت نفر افزايش يافت.

  داداش زاده اظهار كرد: پزشكان متخصص جديد در رشته هاي جراحي و سلامت خانواده جذب درمانگاه تخصصي ارس شدند.

  وي همچنین با اشاره به دیگر متخصصین این درمانگاه گفت: علاوه بر این دو گروه تخصصی، مجموعه نیروهای این درمانگاه در حوزه های تخصصی اطفال، داخلی، زنان، عفونی و قلب و عروق با آمادگي كامل مشغول خدمات‌رساني به ارسوندان می باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس یادآور شد: درمانگاه تخصصی ارس با کادر پزشکی مجرب روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته از ساعت 14:30 لغایت 16:30 جهت ارائه خدمات به ارسوندان دایر است و مردم مي توانند براي درمان مراجعه نمایند.

داداش زاده اظهار امیدواری کرد: عملیات اجرایی احداث درمانگاه تخصصی ارس توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس آغاز شده است و امیدواریم با شتاب بخشی تکمیل این پروژه و بهره برداری از آن بزودی شاهد این باشیم که درمانگاه تخصصی ارس بطور دائمی و شبانه روزی خدمات پزشکی و درمانی لازم را به ارسوندان ارائه کند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :