مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

از راهکارهای قانونی فعالین اقتصادی، استقبال می کنیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست شورای اداری شهرستان جلفا گفت: از راهکارهای قانونی فعالین اقتصادی ارس برای حل مشکلات استقبال می کنیم.

به گزارش فرینا، مجید کیانی در نشست شورای اداری شهرستان جلفا با سعید محمد نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر استانی به آذربایجان شرقی گفت: در روزهای آینده جلسات همفکری و هم اندیشی با حضور فعالین اقتصادی ارس برگزار خواهیم کرد و بعد از شنیدن مشکلات، نظرات و پیشنهادات، راهکارهای مناسبی را اتخاذ خواهیم کرد. اگر برای مشکلات مطروحه از سوی فعالین اقتصادی ارس راهکاری در چارچوب قانون ارائه دهند از آن استقبال می کنیم.

کیانی با بیان اینکه اعلام نظرات و ارائه راهکارهای فعالان اقتصادی درارتقاء سطح فعالیت های منطقه بسیار مهم است، تصریح کرد: ما تلاش می کنیم تا در همه بخش ها موانع را رفع نموده و در مسیر توسعه حرکت کنیم.
وی، سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی وتجارب ارزشمند آنهارا از جمله سرمایه های منطقه آزاد ارس برشمرد و تاکید کرد: سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و ارسوندان باید برای پیشرفت، توسعه و رونق همه جانبه ارس همدل بوده و برای توسعه ارس و رفع مشکلات همپای مسئولین تلاش کنند.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان گفت: طی دو ماه اخیر مطالعاتی در خصوص منطقه و مشکلات آن داشتیم و برخی مشکلات و موانع را احصا کرده‌ایم. طی این دو روز نیز موارد زیادی مطرح شد ولی قطعاً نیاز است بیشتر بررسی شود. از اینرو طی روزهای آینده جلسات همفکری و هم اندیشی با حضور فعالین اقتصادی ارس برگزار خواهیم کرد و بعد از شنیدن مشکلات، نظرات و پیشنهادات، راهکارهای مناسبی را اتخاذ خواهیم کرد.

 گفتنی است نشست شورای اداری شهرستان جلفا با حضور سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر استانی دولت به استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس، فرماندار شهرستان جلفا و ائمه جمعه جلفا و هادیشهر در محل آمفی تئاتر حکیم نباتی ارس برگزار شد.

 در این جلسه اعضای شورای اداری شهرستان جلفا، اعضای شورای شهر جلفا و هادیشهر و نمایندگانی از اصناف، بازایان، تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران، مجتمع های تجاری، کارگران و جامعه ایثارگران حضور داشتند و به بیان مشکلات و موانع حوزه خود پرداختند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو