امنیت منابع آبی از مسائل کلیدی جزیره است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با قدردانی از زحمات شرکت آب و برق و تاسیسات قشم در راستای تامین نیازهای شهر قشم، گفت: مساله امنیت در حوزه منابع آب برای ما بسیار مهم و کلیدی است که خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه توسط این مجموعه اجرایی شده است.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در دیدار با هیات مدیره شرکت آب و برق و تاسیسات قشم، بیان کرد: این شرکت طی ماه های گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا، عملکرد بسیار خوبی در سطح شهر قشم داشته و توانسته به بهتربن نحو از عهده ماموریت های محول شده با موفقیت عبور کند.
مومنی با اشاره به هماهنگی خوب موجود در میان اعضای هیات مدیره شرکت آب و برق و تاسیسات قشم، تصریح کرد: همدلی و هماهنگی موجود در این مجموعه، از مهمترین موضوعاتی است که در کلام و رفتار مجموعه به خوبی قابل مشاهده است و تاثیرات مثبت زیادی در عملکرد آن داشته است.
وی ادامه داد: با وجود مشکلات مختلف و برخی کمبودها، شاهد هستیم که این مجموعه به نحوه احسن کارهای خود را اجرایی کرده و در جلب رضایت شهروندان موفق بوده است.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم این ماموریت را برای خود قائل است که با تامین زیرساخت های لازم در بخش های مختلف و با هماهنگی بیشتر با مجموعه ها در مسیر توسعه پایدار این منطقه حرکت کند و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند.
مومنی اضافه کرد: هرچند طی سال های گذشته و با فعالیت های خوب انجام شده در شرکت آب و برق و تاسیسات قشم شاهد پیشرفت های خوبی هستیم، اما باید بدانیم که هنوز راه زیادی برای تکمیل ماموریت ها و خدمت رسانی به مردم این منطقه باقی مانده که باید طی شود.
وی با اشاره به اینکه مدت هاست همه کشورها در حوزه امنیت و پدافند غیرعامل، به سمت استفاده از توان نرم افزاری حرکت می کنند، گفت: امروز کشورهایی در حوزه امنیت عملکرد موفقی دارند که توانسته اند امنیت پنهان را ایجاد کند و لزوم اهمیت به امنیت منابع آبی شهر قشم برای ما جز اولویت ها است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی های خاص جزیره قشم موضوع برقراری امنیت در موضوعات مرتبط با منابع آبی یکی از مسائل بسیار مهم و کلیدی در این منطقه است، که امیدواریم با عملکرد خوب این شرکت موفقیت های بیشتری را در جهت جلب رضایت شهروندان شهر قشم بدست بیاوریم.

*خدمت رسانی موفق شرکت آب و برق و تاسیسات در بحران کرونا

براساس این گزارش مدیر آب و برق و تاسیاست قشم نیز در این جلسه توضیحاتی پیرامون اقدامات انجام شده توسط این مجموعه با توجه به شیوع ویروس کرونا ارائه کرد و گفت: با وجود همه مشکلات و سختی های موجود، خدمات دهی به بهترین شکل در این ایام انجام شده است.
فرامرز مومنی با اشاره به تلاش های این شرکت در جهت تامین مواد مورد نیاز برای ضدعفونی کردن شهر قشم، ادامه داد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا تولید آب ژاول(مایع ضدعفونی کننده سطوح) با هدف تامین مواد مورد نیاز برای ضدعفونی کردن محیط ها و اماکن عمومی شهر قشم در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.
مومنی افزود: تامين آب آشاميدني يكي از مشكلات اصلي مردم جزيره قشم محسوب مي شود و با اقدامات خوبی که در این زمینه انجام گرفته رضایت ساکنان شهر قشم که حوزه اصلی ماموریت این شرکت هستند تا اندازه زیادی تامین شده است.
به گفته مدیر شرکت آب و برق و تاسیسات قشم؛ تامین آب جزیره یکی از موضوعات مهم در این منطقه است که ارتباط نزدیکی با امنیت و حرکت جوامع محلی به سوی توسعه پایدار دارد.
مومنی در پایان خاطرنشان کرد: این مجموعه برای حل مشکل شهروندان شهر قشم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو