علی درویش پور، در نخستین سخنرانی خود به‌عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد:

ریل‌گذاری و شیوه عملکردی مهندس مومنی تداوم می‌یابد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نخستین سخنرانی مراسم معارفه خود، بر تداوم خط‌ مشی و عملکرد توسعه‌ای حمیدرضا مومنی و ادامه این مسیر تأکید کرد.

به گزارش فرینا، علی درویش پور در این مراسم که با حضور حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، امامان جمعه شهرستان و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان و جمعی از اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران این سازمان در محل تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار شد، اظهار داشت: یکپارچه‌سازی کارکرد در سایه حفظ اصول وفاق و تعامل که ماحصل آن توسعه پایدار است، اعتقاد و شیوه کاری ما می‌باشد.
درویش پور ضمن قدردانی از حسن اعتماد دولت و مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای این فرصت خدمت‌گزاری به مردم جزیره گفت: برای دستیابی به این خواسته، متعهد هستیم پروژه‌های نیمه‌تمام را دنبال کرده و در فرصت باقی‌مانده از دولت تدبیر و امید، بخشی از آن‌ها را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.
وی تکریم ساکنان جزیره و توسعه متوازن را اولویت اصلی سیاست‌های سازمان منطقه آزاد قشم دانست و بر لزوم تقویت درآمد پایدار برای ادامه ارائه خدمات مطلوب تأکید کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: هوشمند سازی خدمات، بسترسازی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان برای کمک به  توسعه کسب‌وکارها و استفاده کاربردی و مفید از اسناد بالادستی، همچنین شفافیت در عملکرد و پاسخگویی به سیستم و مردم بخش دیگری از اقدامات و برنامه‌های سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه فعالیت‌ها خواهد بود.
وی ضمن برشمردن اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های زیرساختی، صنایع مختلف و رونق اقتصادی این منطقه آزاد در دوران حمیدرضا مومنی، عنوان داشت: این خدمات استمرار خواهد داشت و با یک برنامه‌ریزی هدفمند با تمامی مردم جزیره، دانشگاهیان و بخش‌های اجرایی برای اعتلای جزیره تلاش کرده و سعی می‌کنیم تا خاطره‌ای ماندگار در ذهن مردم و ساکنان منطقه حک کنیم.
درویش پور افزود: پروژه‌های خوب انجام‌شده در قشم، بیانگر ظرفیت منابع انسانی بالای این مجموعه در فضای همدلی است که از این ظرفیت باید استفاده کامل کرد.
وی، همچنین بر لزوم مدیریت بیماری کرونا و تلاش در حفظ سلامتی مردم تأکید داشت و گفت: رعایت پروتکل‌ها با قطع زنجیره بیماری به گذر از دوران سخت این پاندمی کمک می‌کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد جزیره و موقعیت استراتژیک این منطقه تصریح کرد: محیط‌زیست زیبای قشم با اکوسیستم کم‌نظیر، مردم خونگرم، نماد درخشان تجلی وحدت شیعه و سنی و موقعیت خاص در منطقه خاورمیانه، متشکل از مجموعه‌ای از ویژگی‌های متفاوت است که برنامه‌ریزی ویژه و خاصی نیز باید برای آن ترسیم کرد.

 

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو