آهنگران مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش:

بخش خصوصی توانمند و همراه در کیش ظرفیت ارزشمند و مناسبی برای توسعه این منطقه است

جعفر آهنگران توسعه اقتصاد دریا محور و صنعت گردشگری با نگاه ملی و فراملی را برنامه های محوری سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد.

به گزارش فرینا به نقل از اقتصاد کیش، در نشستی که با حضور مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و جعفر آهنگران مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش ، جمعی از سرمایه گذاران ، نمایندگان جوامع، صنوف ، فعالان عرصه گردشگری درسالن رازی مرکز همایشهای بین المللی کیش برگزارشد ، مسائل و مشکلات گردشگری این جزیره مطرح و راهکارهای پشتیبانی ومانع زدایی از فعالیت های عرصه گردشگری دراین منطقه آزاد بررسی شد.

جعفرآهنگران باتقدیر از همراهی مسئولانه فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کیش برای رونق همه جانبه این جزیره، بخش خصوصی توانمند و همراه درجزیره کیش را ظرفیت ارزشمند و مناسبی برای توسعه این منطقه آزاد برشمرد.

وی نگاه به جزیره را نگاه به کل مناطق آزاد کشور عنوان کرد و گفت: هر تلاشی که در این منطقه می‌شود باید برای جلب منفعت عمومی و ملی می‌باشد.

آهنگران تاکید کرد: نگرش و دغدغه فعالان اقتصادی و گردشگری کیش، ملی است و این کار و مسیر را بسیار آسان می‌کند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برضرورت توجه جدی به توسعه اقتصاد دریا محور درکیش تاکید کرد و افزود: اقتصاد دریامحور باید به سمتی برود که سرمایه‌گذاران جدید برای فعالیت در این حوزه جذب شوند.

وی با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های جزیره کیش اظهارداشت: بی تردید توسعه گردشگری به عنوان محوری ترین فعالیت منطقه آزادکیش نیازمند اهتمام جدی مسئولان در اعمال سیاست های حمایتی برای رونق کسب و کار و استمرار فعالیت های بخش خصوصی است.

جعفر آهنگران ،توسعه تجهیزات بیمارستانی ، رونق گردشگری سلامت ، اعطای تسهیلات بانکی برای رشد صنعت گردشگری، توسعه‌ی اقتصاد دریا محوربا تکیه بر توان موجود و ارتقاء زیرساختهای فعلی ، حفظ محیط زیست و تامین زیرساخت های انرژی و آب و برق ساکنان جزیره کیش را ازمهم ترین برنامه های سازمان منطقه آزادکیش عنوان کرد.  

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به تامین نظر ریاست‌جمهوری برای خرید واکسن توسط بخش خصوصی، یکی از شانس‌های مدیران کیش را همراهی اصناف و فعالان اقتصادی کیش دانست و اظهار کرد: حسن‌نظر، همراهی و تشریک مساعی این افراد که دغدغه‌ی اجتماعی دارند، ستودنی است.

وی با اشاره به اهمیت گردشگری سلامت، گفت: باتوجه به ظرفیت‌های کیش هنوز راهی طولانی برای رسیدن به جایگاه شایسته این منطقه پیش روداریم.

آهنگران بر لزوم رویکرد آینده نگرانه و در نگاه ملی به مسائل کیش و تامین زیرساختهای این منطقه تاکید کرد و گفت: اتصال کیش به شبکه سراسری برق ضروری است و می‌تواند به علت تضمین فروش، نظر سرمایه‌گذار خصوصی را نیز جلب خواهد کرد.

لیلا سلیمانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو